Czym zajmuje się dział Obsługi Klienta i Zamówień Publicznych?
-
Sprawy związane z odczytami wodomierzy – błędny odczyt, brak odczytu, podanie stanu wodomierza.
-
Sprawy związane z działaniem wodomierza – reklamacje działania wodomierza, reklamacje odczytu wodomierza i wystawionej faktury, awarie wodomierza.
-
Podpisywanie i rozwiązywanie umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
-
Sprawy dotyczące odpłatnego przekazywania sieci wod.-kan.
-
Sprawy dotyczące należności za wodę i ścieki – bieżące wpłaty, saldo.
-
Zamówienia publiczne prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Przygotowywanie i zawieranie umów przedwstępnych na budowę.
-
Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów związanych z pozyskiwaniem środków
z funduszy unijnych. -
Wystawianie faktur, duplikatów faktur, faktur korygujących za wodę i ścieki.
-
E-faktury.
Kontakt:
ul.Wodna 2
Kierownik – mgr Izabela Antczak
nr.tel. – 89 6449483